داستان معلم من - قسمت 5

کهکشان کره

اینجا یه کهکشان برای همه ی کی پاپر هاست

داستان معلم من - قسمت 5

 

 داستان معلم من  

数字*゜ のデコメ絵文字 قسمت پنجم 数字*゜ のデコメ絵文字 

 ژانر: مدرسه ای، عاشقانه

 

 

 

 

MY TEACHER

 

.::قسمت5::.

 

 

یون سو دنبال یون پا رفت و باهم رفتند دنبال کار... هرجایی حاضر نبود به دوتا دختر دبیرستانی کار بده... چون نزدیک باز شدن مدرسه ها بود، کسی حاضر نبود اونا رو استخدام کنه و میگفتن که کم کاری میکنن و بهونه میارن که درس دارن... تا شب دنبال کار گشتن... تا شب دنبال کار گشتن... بالاخره تونستن جاییکه با وضعیت شون جور باشه رو پیدا کنن... توی یه رستوران استخدام شدن... مدیر رستوران هم قبول کردش که اونا بعد از مدرسه سرکار بیان... بعد از اینکه استخدام شدن باهم رفتن یه پارک و روی صندلی نشستن.. شب بود و کسی توی پارک نبود...

یون سو: خب.. خوب شد.. کارم گیر آوردیم..

یون پا: خوب نشد...

-وات؟

+تازه بهتر شد؟

-منظور؟

+اجاره خونه... پول بیمارستان مامانم... خورد و خوراک هم هست... تازه این به شرطیه که مدرسه نرم... وگرنه هزینه رفت و آمد مدرسه هم اضافه میشه... این همه رو نمیشه با حقوق دوتا کار نیمه وقت تامین کرد...

-ینی یه کار دیگه هم پیدا کنیم؟

+نه...

-پس چی؟

+خودم پیدا میکنم.. تا همینجا هم خیلی اذیتت کردم.. ببخشید ولی خودت میدونی که به جز تو و مامانم هیچ کسو ندارم.. حالا که مامانم تو اون وضعیته فقط تو رو دارم...

-یه فکری دارم...

+چی؟

-شاید به نظرت احمقانه باشه ولی میتونه کمک بزرگی کنه...

+بگو خوووووو

-ب... بابات...

یون پا عصبانی شد: یاااااا

-چیه خب؟؟ میتونه کمکت کنه...

+من حتی اگه بمیرم هم از اون کمک نمیخوام... دفعه آخرت باشه از این پیشنهادا میدی..

-بله ببخشید...

+خواهش میکنم...

-هوففففف... دیه دارم دیوونه میشم

+بودی:)

-لطف داری شما-_-

+میدونم

-هوففففففف... من که پاهام دارن از جاشون کنده میشن...

+منم... آآآآه همه ش تقصیر اون مرتیکه ی کوتوله بود که منو اخراج کرد وگرنه مجبور نبودیم این همه راه بریم...

-موافقم... خودم یه روز میکشمش...

+نه تو رو خدا.. دیگه جون برای دادن دیه ی خرابکاری تو ندارم.. این فکرارو بیخیال شو..

-چشم مامان...

+زهر

-خخخ

+یه بار دیگه بگی مامان من میدونم و تو..

-عهههههههه... مامانی بداخلاق نشو

+هوفففففففففف-_-

 

 

 

پایان قسمت پنجم:)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه